REDAKCIJA - KOLOFON (EKIPA)

Registracija edicije: Elektronski časopis INSAJDER je vpisan pri Ministrstvu za kulturo z odločbo št. 006-203/01 pod zaporedno številko 36. Mednarodna serijska številka edicije: ISSN 1408-0990. Odgovorni urednik Igor Mekina.

Bizarno: Hrvaška državna televizija predvajala nastop benda, ki v nacističnih uniformah s SS oznakami obuja »stare čase«

Bizarno: Hrvaška državna televizija predvajala nastop benda, ki v nacističnih uniformah s SS oznakami obuja »stare čase«SS je dobrodošel na Hrvaški televiziji, vir: Screenshot HRT

Hrvaška radio-televizija (HRT) je nedavno predvajala oddajo »Po lepi naši« (Lijepom našom), ki je bila posneta na Reki.

Gre za razvedrilno-zabavno oddajo, ki temelji na izvajanju glasbenih »komadov« pred občinstvom, ki jo že vrsto let vodi Branko Uvodić.

SS gost in voditelj HRT Branko Uvodić, vir: Screenshot HRT

Sporna oddaja je bila tematsko posvečena pustu, toda nekdo na HRT je ocenil, da je takšna tematika dovolj, da bi pred kamere in občinstvo povabili skupino »Koktelsi« iz Opatije, ki nastopa z nacističnimi čeladami in z oznako zloglasne SS iz časa druge svetovne vojne tako na čeladah kot na uniformah.

Šlo je torej za nekakšno glasbeno predstavo, v kateri je del članov skupne prišel na oder oblečen v nacistične uniforme, drugi del pa jim je sledil odet v partizanske cunje, potem pa so simulirali boj, naposled pa plesali lokalne ljudske plese ...

Vrhunec travestije je bil, ko so zapeli »Nocoj ne bomo šli domov« (Nećemo noćas doma), nato pa, verjeli ali ne, »Za dobre stare čase« (Za dobra stara vremena).

Vse bi bilo mogoče razlagati kot nepremišljen in naključen incident, da zelo agresivna sporočila niso predvajana pod tančico kulture, kar se je na HRT dogajalo že v preteklosti, ugotavljajo črnogorski mediji, ki so opozorili, da se je »našim gledalcem ta oddaja zarezala v spomin po nezaslišani trditvi, da je (črnogorski) Tivat del 'Lijepe' (Hrvaške), kot tudi po kraji pod mizo naše kulturne dediščine, od ora (kolo) do gosli«.

HRT za dobre stare SS čase ... Vir: Screenshot HRT

Zagrebški portal Index je na vodstvo HRT takoj po škandalu naslovil vprašanja o tem, kot so zapisali, »milo povedano, bizarnem pojavu v etru javne televizije«, toda na odgovor so zaman čakali …

Komentarji