ponedeljek, 13. januar 2025 leto 30 / št. 013
»Podelitev oskarjev je zgolj šov, ki v spolitiziranosti in napadu s politično propagando poseka Eurosong!«
Letošnjo podelitev Oskarjev so nekateri slovenski MSM novinarji označili kot popolnoma nepolitično, a to seveda ni res.
The truth about Mariupol.
— Chay Bowes (@BowesChay) March 12, 2024
The putrid propaganda that Hollywood's crooked elite fawned over is riddled with lies. Ukrainian troops raped, murdered, and terrorised the population for nearly a decade.
Here's the truth. From the people not from a CIA backed info op. pic.twitter.com/yTPLSd1zRl
Tudi to podeljevanje nagrad so uspeli spremeniti v šov, ki zelo pogosto ne nagrajuje več najboljše in umetniško najbolj prodorne filme, ki nastajajo predvsem v zahodnih državah.
Part of a 17 part docu. which anyone who is forced to pay their part of what will be a $£€ 500 BILLION, phony, created, proxy war that has taken more than 500,000 lives so far, should watch all thru
— Hilary (@HilaryStratim) March 12, 2024
Original, unaltered, from 2014
Roses Have Thorns https://t.co/i8MTLSNHd8
Največji nagrajenec letošnjega šova, film Oppenheimer vsekakor ni slab film, a se je zelo očitno izognil številnim moralno zelo eksplozivnim temam, od tega, zakaj je bila bomba na koncu res sploh uporabljena (ne zaradi Japoncev, pač pa zaradi zastraševanja Rusov, ZSSR in ostalega sveta!) do vprašanj povezanih z odgovornostjo znanstvenikov za množične poboje civilnega prebivalstva.
Če bi poskusil odgovoriti na ta vprašanja bi bil film morda še boljši, a zalo verjetno ne bi prejel cele košarice Oskarjev, kot jih je zaradi očitne avtocenzure.
Dear Hollywood, you got punk'd.
— vanessa beeley (@VanessaBeeley) March 12, 2024
Marianna Vishemirskaya is living happily now in Russian #Mariupolhttps://t.co/1lwuCneTRn pic.twitter.com/jn1qTeJ2Qh
A zdrsov v politiko je bilo še več.
Povzela jih je Simona Rebolj:
»Podelitev oskarjev je brez dvoma zgolj šov, ki v spolitiziranosti in napadu s politično propagando poseka Eurosong. Vključno s pop glasbenimi točkami. Nič drugače ni bilo letos.
Malo propagande za vojno v Ukrajini (lani nagrada za smešno amaterski in demagoški dokumentarec o ameriškem učencu z univerze Yale za zdrahe v Rusiji - Alekseju Navalnem, letos o zavzetju Mariupola), pozdravi nas Aleksej Navalni, malo korporacijskega ali psevdofeminizma, malo vsiljivo nepristnega antirasizma, vse ključne filmske trofeje pa seveda romajo v naročje židovski tragediji in ambiciozni veličini (tuji in ameriški film)…
Hollywoodska industrija ni bila ustvarjena z namenom podpore filmski umetnosti, podelitev oskarjev pa nikakor ne nagrajevanju presežkov. Vse skupaj je iz leta v leto le vedno bolj smešno in večini očitno. In to je vse,« je zapisala.